sobota 2. januára 2016

What I Got For Christmas 2 0 1 5

Ahojte :)
ZMENA JE ŽIVOT. To je všetko čo by som vám k týmto radikálnym zmenám chcela povedať. 



Môj Ježiško bol tento rok vynikajúci už len z toho dôvodu, že som dostala všetko čo som si želala. Takže spokojnosť je aj z Ježiškovej strany, aj z tej mojej. :D

Najviac som sa asi potešila štetcom od Makeup Revolution London, pretože som ich chcela veľmi vyskúšať a môžem vám povedať, že som s nimi veľmi spokojná. Sú kvalitné, vhodné na cestovanie (keďže sú maličké) a kľudne ich zoberiete so sebou všade.

V tejto cestovnej sade sú 4 základné mini štetce - 
Mini Face Brush - vhodný na zapudrovanie makeupu, ale aj na bežné úpravy počas dňa.
Mini Foundation Brush - slúži na nanesenie makeupu a korektoru. Jediná vec, ktorá sa mi nepáči na tomto štetci je, že mohol byť o niečo väčší aj keď je v cestovnej veľkosti. :)
Mini Eyeshadow Brush - vhodný na nanášanie očných tieňov na celú plochu viečok. Vynikajúco sa s ním pracuje.
Mini Angled Brush - je mierne skosený a používam ho na obočie. Tým, že má taký skosený tvar je vhodný aj na spravenie perfektnej linky. :)

Od tejto značky mám ešte špirálu  Amazing Volume, ktorá robí vážne dobrý objem. Ale stále si neviem zvyknúť na jej vôňu. :D
A posledný produkt, ktorý mám, je 2v1 lesk a rúž na pery Give me more power. Farba sa mi neskutočne páči a celkom dlho vydrží, takže značka Makeup Revolution London obstála u mňa na výbornú.





Ďalej som dostala aj moju obľúbenú voňavku, ktorú používam so železnou pravidelnosťou stále a veľmi rada.


Už od leta snívam o zlatých hodinkách. Keď som ich dostala na Vianoce, vážne si neviete predstaviť, aká som bola nadšená. :D
 
Externá nabíjačka sa mi zíde. Toť vše.
 
 
Knihy od Johna Greena sú skvelé a preto som si kúpila aj túto.
Zabudla som ešte na Tangle Teezer, ktorý som si našla pod stromčekom tiež. A pre tých, ktorí netušia čo to ten Tangle Teezer je... Je to revolučná kefa na vlasy, ktorá má špeciálne upravené štetinky, neťahá, neničí vlasy a perfektne rozčesáva vlasy. A tiež je aj sakra drahá. :D


Do dnešného článku je to už všetko, tak sa s vami lúčim a vidíme sa pri ďalšom článku, ktorý pre vás pripravujem. :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Som rada za každý najskôr uvážený komentár (: ♥
Thanks for every comment ♥ & visit ♥

Power of one (un)ordinary Redhead♥. Autor obrázkov motívu: moorsky. Používa službu Blogger.

© Power of one (un)ordinary Redhead♥, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena