streda, 27. januára 2016

Try To Remember: Powders

Ahojte :)
Rozhodla som sa podeliť sa s vami o moje skúsenosti s rôznymi púdrami od rôznych značiek, keďže už som ich pár vyskúšala. Na niektoré si už síce ani nepamätám, ale pokúsim sa spomenúť. :)

Som človek, ktorý nemá rád zmeny a ťažko sa s nimi vyrovnáva. A najviac neznášam, keď sa mi míňa môj obľúbený produkt. Ale napriek tomu rada skúšam nové. 



Len matne si spomínam na svoj prvý púder, ktorý bol tuším od ColorTrend a myslím si, že na tie také začiatky mi bol fajn. 
Potom som vyskúšala púder od Avonu, s ktorým som v celku spokojná a veľmi rada si ho kupujem znova a znova.
Púder od Avonu mával vždy takú peknú "kazetku", v ktorej bol a keď som si ho objednala naposledy, už má len obyčajnú čiernu. Inak čo sa týka toho balenia, je tam zrkadielko a labutienka, ktorú vôbec nepoužívam. Zrkadielko sa zíde hocikedy, takže to je veľké plus. Púder pekne vonia, má celkom dlhú trvácnosť a mám ho skrátka veľmi rada.
Medzi moje obľúbené púdre patria aj tie od Essence, teraz prednedávnom som si kupovala mozajkový, ktorý voňal ako kokos. Sú v ňom aj drobné trblietky. Trvácnosť veľmi dobrá, drží a drží, robí vynikajúci efekt. :)
Menej sa mi páčil púder od Dermacolu, neviem možno mi nesadol zrovna tento jeden, ale od  tejto značky som každopádne čakala viac. Nemôžem povedať, že by bol nejaký zlý, ale napríklad ten od Avonu mi sedel viac. Zdá sa mi, že má strašne krátku výdrž a treba sa prepudrovávať častejšie.
Najmenej sa mi páčil púder od Astoru, pri ktorom som si povedala, že cena a kvalita spolu pri tomto púdre nesúvisia. Vraj Anti Shine Mattitude. Je síce super, že je dermatologicky testovaný, ale absolútne nevydrží viac ako dve hodinky. A to je veľmi málo. Za tú cenu by som zohnala dva lepšie. 


A na viac púdrov si už žiaľ nespomínam. :D Ale mám v pláne vyskúšať niečo od značky MAC. Tak mi držte palce. Pa. :)

BTW. Obrázky púdrov, ktoré sú použité nie sú moje. :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Som rada za každý najskôr uvážený komentár (: ♥
Thanks for every comment ♥ & visit ♥

Power of one (un)ordinary Redhead♥. Autor obrázkov motívu: moorsky. Používa službu Blogger.

© Power of one (un)ordinary Redhead♥, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena