pondelok 4. januára 2016

My Makeup Brushes

Ahojte :)
V dnešnom článku vám predstavím moje štetce, ktoré používam bežne pri mojej makeup rutine. Niektoré častejšie, iné menej často.. Nejaké tie štetce si ešte plánujem zaobstarať, pretože by som si želala nejakú veľkú sadu aspoň s 10 kusmi. :D
 
Na nanášanie makeupu používam štetec od Makeup Revolution London. Na dotyk sú tieto štetce veľmi príjemné a aj kvalitou som s nimi veľmi spokojná. :)
Na korektor používam štetec od Avonu.



Následne všetko pekne zapudrujem buď štetcom od MRL, alebo tým od Essence. Obidva mám rada rovnako, akurát sa mi ich nikdy nechce čistiť. :D
 
 Na obočie používam najradšej tieto 2 štetce. Najskôr použijem štetec od Avonu, ktorý má na druhej strane aj kartáčik na česanie. :) Potom už len štetcom od MRL dorobím finálnu verziu a podoťahujem detaily. Inak tento štetec sa dá použiť napríklad aj na linky.
 
 Prvé 3 štetce spredu mi slúžia na očné tiene. Najčastejšie ale používam ten tretí od Avonu.
A posledný štetec od Avonu používam na guličky na rozjasnenie pleti, alebo na lícenku. Perfektne sa s ním pracuje a nepúšťa vlasy. :) 
Pa :) Vidíme sa pri ďalšom článku.
 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Som rada za každý najskôr uvážený komentár (: ♥
Thanks for every comment ♥ & visit ♥

Power of one (un)ordinary Redhead♥. Autor obrázkov motívu: moorsky. Používa službu Blogger.

© Power of one (un)ordinary Redhead♥, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena